معرفی پرسودترین ضایعات فلزای
فهرست مطالب

پرسودترین ضایعات فلزی کدام هستند؟

بسیاری از ما شنیده ایم که خرید و فروش انواع ضایعات فلزی سود زیادی دارد و می‌تواند درآمد خوبی را برای ما به دنبال داشته باشد؛ اما شاید ندانیم که پرسودترین ضایعات فلزی کدام هستند؟ به همین دلیل در این مقاله از مسترآهن می‌خواهیم تعدادی از بهترین ضایعات فلزی آهنی و غیرآهنی را به شما معرفی کنیم که جمع آوری آن‌ها می‌تواند درآمد زیادی برای شما داشته باشد.

آهن، رایجترین ضایعات فلزی

می‌توان گفت که رایجترین و پرسودترین ضایعات فلزی، آهن است؛ زیرا در بسیاری از منابع جمع آوری ضایعات وجود دارد و با قیمت خوبی هم خرید و فروش می‌شود. ضایعات آهنی طیف گسترده ای از قراضه‌های فلزی مانند میلگرد، نبشی، تیرآهن، بدنه خودرو‌ها و پروفیل‌ها را شامل می‌شوند.

اما باید بدانید که قیمت قراضه‌های آهنی بر اساس نوع آن‌ها مشخص می‌شود؛ بر این اساس، ضایعات آهن در 4 دسته درجه یک، درجه دو، ویژه و سوپرویژه طبقه بندی شده اند که از این میان، قیمت قراضه‌های آهنی درجه یک و سوپر ویژه، به دلیل درصد خلوص بالا، بیشتر است. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت هر کیلو ضایعات آهن بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

ضایعات مسی، پرسودترین ضایعات غیرآهنی

از دیگر انواع پرسودترین ضایعات فلزی غیرآهنی می‌توان به مس اشاره کرد که تقریبا در دسترس است و جمع آوری آن هم کار دشواری نیست. شما می‌توانید علاوه بر کابل‌ها و ظروف مسی، انواع دیگری از قراضه‌های مسی مانند مس ذوبی یا آرمیچری را هم جمع آوری کنید.

ضایعات مسی، پرسودترین ضایعات غیرآهنی

این قراضه‌ها معمولا در ضایعات الکترونیکی و وسایل برقی یافت می‌شوند که به خودی خود، حاوی مقدار زیادی قراضه‌های ارزشمند و گرانقیمت هستند. در صورتی که ضایعات مسی آسیب زیادی ندیده باشند و حجم آن‌ها نسبتا زیاد باشد، می‌توانید این قراضه‌ها را با قیمت مناسب خرید و فروش کنید؛ برای اطلاع از قیمت ضایعات مسی با ما در مسترآهن تماس بگیرید.

برنج، ضایعات پرسود اما کمیاب

ضایعات برنج را هم می‌توان در دسته قراضه‌های پرسود طبقه بندی کرد؛ اما ایرادی که فعالیت در این حیطه دارد، این است که جمع آوری این قراضه‌ها و پیدا کردن منبع آن‌ها ممکن است قدری دشوار باشد. به همین دلیل خیلی از افراد به سراغ این حیطه نمی‌روند. با این حال شما می‌توانید با جمع کردن برخی از ظروف قدیمی‌ مانند شمعدان‌ها، بشقاب‌ها و دستگیره درب‌ها، این فلز را به دست آورده و خرید و فروش کنید.

ضایعات آلومینیومی‌

یکی دیگر از انواع پرسودترین ضایعات فلزی به نام آلومینیوم شناخته می‌شود که منابع بسیار زیادی دارد و حتی از طریق جمع آوری ضایعات از درب منازل هم می‌توانید آن‌ها را خرید و فروش کنید. امروزه بسیاری از درب‌ها، پنجره‌ها، ظروف غذا و رادیاتور شوفاژ‌ها از آلومینیوم ساخته می‌شوند.

ضایعات آلومینیومی‌ از دیگر انواع پرسود ترین ضایعات فلزی

در نتیجه می‌توان گفت که این قراضه‌ها، مواد در دسترسی هستند. علاوه بر این شما می‌توانید از طریق جمع آوری وسایلی مانند دوچرخه‌ها، کنسول‌های بازی، کیس‌های کامپیوتر و قطعات خودرو مانند رادیاتور، کسب درآمد کنید. مستر آهن در زمینه خرید و فروش ضایعات آلومینیوم با بهترین قیمت فعالیت دارد و در این زمینه آماده همکاری با شماست.

ضایعات چدنی

ضایعات چدن را می‌توان از پرسودترین ضایعات فلزی در صنایع دانست؛ زیرا بسیاری از دستگاه‌ها و تجهیزات صنعتی، از این آلیاژ ساخته شده اند. ضایعات چدنی را می‌توان در انواع قطعات موتوری، سیلندر‌ها، وسایل منزل، لوله‌های انتقال فاضلاب و رادیاتور‌ها پیدا کرد.

ضایعات چدنی به دلیل فرایند بازیافت ساده ای که دارند، در بیشتر انبار‌ها خریداری می‌شوند و مقاومت بالای آن‌ها در برابر حرارت یا زنگ زدن هم توانسته به افزایش قیمت این ضایعات منجر شود. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت ضایعات چدن با ما در مسترآهن تماس بگیرید.

ضایعات استیل

استنلس استیل یا فولاد ضدزنگ یکی از رایجترین و پرسودترین ضایعات فلزی است؛ زیرا امروزه در ساخت وسایل بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد و معمولا در میان قراضه‌های فلزی، کمترین آسیب را خواهد دید. به دلیل نیکل و کرومی‌ که در ساختار این نوع فلز استفاده شده، قیمت ضایعات استیل در مقایسه با دیگر ضایعات فلزی بیشتر است.

ضایعات استیل از دیگر انواع پرسود ترین ضایعات فلزی

شما می‌توانید از طریق جمع آوری ظروف، وسایل آشپزخانه، قطعات خودرو‌ها، پیچ و مهر‌های استیل، آن‌ها را جمع آوری نمایید. برای خرید و فروش ضایعات استیل با ما در مستر آهن تماس بگیرید.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی پرسودترین ضایعات فلزی پرداختیم و راه‌هایی را برای کسب درآمد در این حوزه به شما معرفی کردیم. در صورتی که می‌خواهید ضایعات خود را با بهترین قیمت بفروشید، به ما در مسترآهن مراجعه کنید؛ زیرا مسترآهن بدون واسطه این ضایعات را از شما خریداری کرده و تسویه را به صورت آنی انجام می‌دهد.

سوالات متداول

آیا می‌توان از ضایعات فلزی، فلزات گرانبها استخراج کرد؟

در ساختار خیلی از وسایل، از فلزات گرانبها استفاده شده است؛ اما استخراج آن‌ها نیاز به ابزار‌ها و روش‌های خاصی دارد و باید در زمینه فروش آن‌ها هم تنها با انبار‌های خاص همکاری کنید.

آیا خرید و فروش ضایعات آهن گالوانیزه هم می‌تواند سود خوبی داشته باشد؟

بله. به دلیل اینکه ضایعات آهنی گالوانیزه معمولا ظاهر زیبا و استحکام خوبی دارند، می‌توانید با خرید و فروش آن‌ها، سود خوبی را به دست آورید.

4/5 - (4 امتیاز)

سایر مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 14 =

فرم ثبت درخواست

برای مشاوره با شماره 03191011013 تماس بگیرید.

در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با بررسی درخواست شما با شما تماس بگیرند.

ثبت درخواست