دستگاه خردکن دو شفت چیست
فهرست مطالب

دستگاه خردکن دو شفت چیست

برای این که بتوانید ضایعات فلزی به خصوص ضایعات آهنی را به قطعات هم‌اندازه برای پردازش تقسیم کنید، باید راه‌حل‌ هایی که در زمینه‌ی خرد کردن فلزات وجود دارند را به کار ببندید. اگر شما هنگام برش فلز از یک خردکن مخصوص استفاده کنید، به راحتی می‌توانید خطراتی که از حمل دستی و تغذیه‌ی اوراق ضایعات فلزی نشئت می‌گیرند را از بین ببرید و خط بازیافت این ضایعات را به شکل خودکار راه بیندازید.

دستگاه مناسب برای خرد کردن ضایعات آهن

خردکن‌های دو محوره‌ای که مخصوص فلزات هستند، از نظر سرعت در سطح پایینی قرار دارند و می‌تواند با گشتاور بالای خود به خوبی جرقه‌های ناشی از برش قطعات فلزی را کاهش دهند و ضایعات ورق آهن را که از ضخامت کمی برخوردار هستند، برای سهولت در ذوب خرد کنند. کاهش میزان موادی که قرار است ذوب شوند، توانایی آن را دارند که تراکم ضایعات در هر سطل را افزایش دهند و در نتیجه هزینه‌های مربوط به حمل و نقل زباله را نیز پایین بیاورند.

قیمت یک دستگاه خردکن دوشفت چقدر است؟

از آنجایی که دستگاه خردکن دوشفت برای خرد کردن ورق‌های صنعتی آهنی بسیار مناسب است، می‌خواهیم بدانیم که قیمت یک دستگاه خردکن دوشفت برای خرد کن این گونه از ورق‌ها  چقدر است؟ عوامل متعددی وجود دارند که می‌توانند بر قیمت دستگاه خردکن دو شفت تأثیر بگذارند.

به عنوان مثال این گونه از دستگاه‌ها در اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند که هر یک از آن‌ها قیمت‌های گوناگونی نیز دارند. لازم به ذکر است که برخی از دستگاه‌های خردکن می‌توانند بیش از 60 تن در ساعت ورق خرد کنند و  برخی دیگر از این دستگاه‌ها توانایی خرد کردن صدها کیلوگرم ورق آه‍ن در ساعت را دارند.

دستگاه خردکن دو شفت

تفاوت شایعی که بین خروجی دستگاه‌های دوشفت وجود دارد، باعث تفاوت در قیمت تجهیزات مورد نیاز این دستگاه‌ها می‌شود. حال می‌خواهیم بدانیم که چه عواملی می‌توانند بر قیمت تجهیزات این دستگاه‌ها تأثیر بگذارند؟ این عوامل به شرح زیر هستند:

  • وضعیت مادی
  • بازده پردازش
  • الزامات خروجی

زمانی که شما از این عوامل اطلاع کافی داشته باشید، می‌توانید از شرکت‌های فروش این گونه از تجهیزات قیمت تقریبی آن‌ها را بپرسید. به یاد داشته باشید که  علاوه بر عوامل فوق که می‌توانند قیمت تجهیزات دستگاه‌های خردکن دوشفت را تغییر دهند، عواملی همچون مواد تجهیزات، قدرت برند و خدمات پس از فروش نیز عوامل مهمی هستند که در این زمینه باید مورد توجه قرار بگیرند.

اگر می‌خواهید از عملکرد سالم و پایدار این گونه از تجهیزات اطمینان حاصل کنید، باید قبل از انتخاب با ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید. برای مثال شما پس از بررسی‌های لازم می‌توانید دریابید که دستگاه خردکن دوشفت در مدل جی‌دی‌آی انتخاب مناسبی برای برش فلزات به شمار می‌آید. شاید برای شما سوال پیش بیاید که چرا این دستگاه، یک دستگاه مطلوب است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا جواب سوال خود را بیابید.

مشخصات و ویژگی‌های دستگاه خردکن دوشفت ورق آهن GDI

خردکن دو شفت GDI یک خردکن برشی دو محور است. این خردکن دارای مزایای برجسته‌ای از جمله گشتاور زیاد، خروجی بالا و کاربرد گسترده مواد است. این دستگاه منحصر به فرد می‌تواند اوراق ضایعاتی آهن را پاره کند، برش دهد و به دانه‌بندی کوچکتری تبدیل نماید. همه‌ی این کارها بدین منظور انجام می‌شود که این ضایعات به بهترین شکل به دست خریدار ضایعات آهن برسد و بتوانند در فرآیند بازیافت، بهتر ذوب شوند.

سیستم مانیتورینگ هوشمند GI

سیستم نظارت هوشمند GI از طریق نظارت و تجزیه و تحلیل، بلا درنگ داده‌های عملیات کلی خط تولید، می‌تواند به موقع وضعیت عملکرد تجهیزات را درک کند و هزینه‌های ناشی از خطاهای موجود در عملکرد دستگاه را کاهش دهد.

طراحی سفارشی

این نوع از دستگاه‌‌های خردکن می‌توانند در تجهیزات مختلفی که دارند، سفارشی تولید شوند. منظور از سفارش، این است که این دستگاه‌ها طبق سلیقه‌ی مشتری طراحی می‌گردند. این دستگاه با خروجی‌های گوناگون و راندمان موتور مناسب می‌تواند نیازهای مشتریان را به خوبی برطرف کند.

دستگاه خردکن دو شفت

پیکربندی قطعات با کیفیت

دستگاه خردکن دو شفت ورق آهن GDI از یاتاقان‌های با کیفیت و فناوری آب‌بندی چندگانه استفاده می‌کند. علاوه بر این، این دستگاه فناوری ضد شل شدن را نیز در خود جای داده است تا بتواند از شل شدن پیچ و مهره‌ی خود جلوگیری کند. همچنین این دستگاه باکیفیت شامل ویژگی کنترل کنندگی می‌شود چرا که قطعات الکتریکی به کار رفته در آن بسیار پیشرفته هستند.

دستگاه gdi ، دارای پیشرفته‌ترین فناوری ماشینکاری

تمام اجزای اصلی دستگاه خردکن دو‌شفت ورق فلزی GDI از جنس آلیاژهای با کیفیت ساخته شده‌اند. چند مورد از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول شامل موارد زیر می‌شود:

  • مقاومت در برابر سایش
  • استحکام بالا و طول عمر زیاد
  • ساختار محکم و مستحکم

دستگاه خردکن دوشفت ورق آهن GDI به بسیاری از مشتریان کمک کرده است تا بتوانند به خوبی مشکلات مربوط به انباشت فلز نازک را حل کنند. شرکت سازنده‌ی این دستگاه در تلاش است که استانداردهای لازم را در طراحی این محصول به کار بگیرد و در نهایت دستگاهی را با بهره‌وری بالا به مشتری ارائه کند.

پس از سال‌ها بهینه سازی مداوم، GDI به یکی از پرفروش‌ترین محصولات در بازار فروش دستگاه‌ای خردکن فلز تبدیل شده است. سایر برندهای تولید کننده‌ی دستگاه‌های دوشفت

برند میزان ظرفیت
فوما بیش از ۶۰ تن، کمتر از ۶۰ تن
نانیوا کمتر از ۶۰ تن
همینتون کمتر از ۶۰ تن
گوسونیک حداکثر ۶۰ تن
برلیانت حداقل ۶۰ تن و بیشتر
آیسن بیش از ۶۰ تن
کارا الکتریک ۶۰ تن و کمتر
مولینکس حداکثر ۶۰ تن
4.5/5 - (2 امتیاز)

سایر مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

فرم ثبت درخواست

برای مشاوره با شماره 03191011013 تماس بگیرید.

در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با بررسی درخواست شما با شما تماس بگیرند.

ثبت درخواست